Friday, January 13, 2012

what really makes me happy?

Posted by Shara Osment at 9:00 AM
 WEDDING!!


with cute bridesmaid dress n balloons!!

me wearing beautiful  lace wed dress .. hmmm..berangan je..

comel kn flower girl nie.. 

and this is my dream wed..white wed!! :)

on my wedding day.. everyone kena pkai baju pastel only.if not x boley masuk.hehehe kejam x?
  i want a small  but beautiful wedding!!  me nie bru je abiz degree n keja pn belom dpt lg da gatal nk kawen! hehehe 



me ad in this save the date vid!! by me n k.adah super cute ideas!!


4 comments:

semut yang manis said...

leh aku dtg pakai baju bulu2 putih x?nampak gebu sikit.hehe

Shara Osment said...

eh x boleh..hang bridesmaid!! but mst time 2 hang da ad baby da..hehehe

karenontheshore said...

lawa gler wedding dress tu, simple tpi elegant n proper, itu grace kelly kan..

Shara Osment said...

yup grace kelly.. makcik semut nie nk buat mcm 2 la wed dress die ^^

Nuffnang Ads

 

polaroid Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea